نتیجه بازی استقلال و گل‌گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌ها بردند، اما ... جدول لیگ برتر در پایان هفته بیست و نهم (۸ خرداد ۱۴۰۳) | صدر در تسخیر پرسپولیس ویدیو خلاصه بازی استقلال و گل گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و شمس‌آذر قزوین(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| یک گام تا قهرمانی قرمزها ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و شمس آذر قزوین(۸ خرداد ۱۴۰۳) نتایج هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال (۸ خرداد ۱۴۰۳) | تکلیف قهرمان لیگ به هفته پایانی کشید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نساجی و هوادار (۸ خرداد ۱۴۰۳) | برد پرگل برای بقا در لیگ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و آلومینیوم اراک در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به شمس آذر توسط اورونوف (۸ خرداد ۱۴۰۳) چرا بازی‌های پرسپولیس و استقلال در هفته بیست‌ونهم با تاخیر آغاز شد؟ (۸ خرداد ۱۴۰۳) ژاوی دستمزدش را بخشید پخش زنده بازی شمس آذر و پرسپولیس در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و گل گهر در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین خروج فرجی از ترکیب اصلی بازی با شمس آذر آنچلوتی: بعد از رئال بازنشسته می‌شوم شمسایی: آقاپور مزد تلاشش را گرفت سالار آقاپور بهترین بازیکن جوان فوتسال جهان شد استقلال ملزم به تشکیل تیم بانوان هشتمی کشتی خراسان‌رضوی در بین ۳۵ استان کشور!
سرخط خبرها

نوستالژی| گزارش دنیای ورزش از نبرد خراسان و مرکزی در لیگ سراسری قدس

  • کد خبر: ۹۱۰۷۱
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
نوستالژی| گزارش دنیای ورزش از نبرد خراسان و مرکزی در لیگ سراسری قدس
رقابت‌های فوتبال لیگ سراسری قدس مهم‌ترین پیکار‌های باشگاهی فوتبال ایران در اواسط دهه‌۶۰ بود که تیم‌های منتخب استان‌ها با نام استانشان در این رقابت‌ها حاضر بودند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ رقابت‌های فوتبال لیگ سراسری قدس مهم‌ترین پیکار‌های باشگاهی فوتبال ایران در اواسط دهه‌۶۰ بود که تیم‌های منتخب استان‌ها با نام استانشان در این رقابت‌ها حاضر بودند. تیم منتخب خراسان نیز همواره در این پیکار‌ها حاضر و از تیم‌های گردن‌کلفت هم بود. شاگردان حاج‌مهدی قیاسی در مهر سال ۶۶ و در دیداری خارج‌از‌خانه، در چهارچوب همین رقابت‌ها به‌مصاف تیم منتخب استان مرکزی رفتند؛ دیداری که در پایان نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک‌بر‌یک نداشت.

در این بازی محمد اعظم تک‌گل تیم خراسان را به ثمر رساند؛ بازیکنی که آن‌روز‌ها شاه‌ماهی تیم خراسان در میانه میدان بود و به‌عنوان مهره‌ای ارزشمند از او یاد می‌شد. در ادامه گوشه‌هایی از گزارش مجله دنیای ورزش سوم مهر ۶۶ درباره این بازی جذاب را از نظر خواهید گذراند.

خراسان ۱ - مرکزی ۱
اراک جمعه سوم مهرماه‌۶۶ هفته سوم مسابقات فوتبال سراسری قدس - دور برگشت
خراسان ۱ (گل: دقیقه‌۳۱ محمد اعظم)
مرکزی ۱ (گل: دقیقه‌۳۵ رضا شمس)
داور: حسین عسکری / کمک‌ها: محمد صادق و مصطفی شهبازی
ترکیب مرکزی: غلام رسولی، حسین تنهادوست، بهداد غضنفری، مهدی مطلبی، تورج تربتی، جواد مشهدی، ابوالفضل قدمیان، مکی برونه، فریدون فخری، رضا شمسی و رحیم قبادی (از دقیقه ۷۹ رضا راکجا). سرمربی: صفر شاه‌محمدی
ترکیب خراسان: غلامحسین نخودیان، بهزاد ثابتی، حسین رضایی، محمد لشگری، فریدون مهریار، محمد اعظم، علی شریعتی، غلامحسین عسگر (از دقیقه ۷۹ اکبر اعظم)، حسین شاملو (از دقیقه ۶۵ حسین لعل)، منصور شفیعی و سعید صیامی. سرمربی: مهدی قیاسی

شرح بازی: ۲ تیم خراسان و مرکزی در هفته سوم مسابقات فوتبال سراسری قدس رو‌در‌روی یکدیگر قرار گرفتند. ۲ تیم در طول بازی با حالتی متعادل و برابر ارائه‌دهنده یک بازی حساس و دیدنی بودند و آنکه زودتر به خواسته خود رسید، خراسان بود. مشهدی‌ها توسط محمد اعظم، مهره باارزششان، در دقیقه ۳۱ به گل دست یافتند. بعد از این گل مرکزی‌ها بر فشار خود افزودند تا بتوانند گل خورده را جبران کنند و در خانه مغلوب نباشند.

به‌همین‌روی درست ۳‌دقیقه بعد نوبت مرکزی‌ها رسید تا از یک موقعیت عالی سود جسته و توسط رضا شمس به گل مساوی دست یابند. این دیدار با همین نتیجه خاتمه یافت و ۲ تیم در وقت باقی‌مانده صاحب موقعیت‌های مناسب دیگری هم شدند که بخت با آن‌ها یاری نکرد و سرانجام نتیجه ۱‌بر ۱ مناسب‌ترین نتیجه‌ای بود که به دست آمد. متأسفانه با صدای سوت پایانی بازی توسط داور، تماشاگرنما‌هایی قصد برهم‌زدن نظم ورزشگاه را داشتند که با دخالت مأموران انتظامی، این بی‌نظمی پایان یافت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->